سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در فراق گل نرگس
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


یا صاحب الزمان رمز ظهور تو ترک گناه و یکدلی و دعای ماست. سلام مولای من، سلام معشوق عالمیان، سلام انتظار منتظران می خواهم از جور زمانه بگویم ، می خواهم بگویم و بنویسم از فسادی که جهان را چون پرده ای فراگرفته اما زمان فرصتی است اندک و انسان آدمی است ناتوان. پس ذره ای از درد دلم را به زبان می آورم تا بدانی چقدر دلگیر و خسته ام. آغاز نامه به جهانبان جهان و جهانیان خدای هر دو جهان: مولای من می دانی چند سال است انتظار می کشم. از وقتی سخن گفته ام و معنای سخن خود را فهمیده ام انتظارت را می کشم. بیا و این انتظار مرا پایان بده. -------------------------------- چه روز ها که یک به یک غروب شد نیامدی ! چه اشک ها که در گلورسوب شد نیامدی!

  NGO چیست؟
NGO
(Non-Governmental Organization) سازمان های غیر دولتی یا سازمان مردم نهاد هستند که  شیوع آن در ایران طی دوره هشت ساله ریاست جمهوری خاتمی تاسیس شده و توسعه پیدا نمودند.آیا شما می دانید هدف اولیه ایجاد این سازمان ها و کارکرد آنها در ایران چیست؟ اکنون پس از بازنگری تحولات اخیر(فتنه 88) و اعترافات سران فتنه و اطلاعات بدست آمده از منابع موثق به صورت خلاصه به اهدف تشکیل و عملکرد این سازمان ها در ایران می پردازیم.
در دوره اول ریاست جمهوری محمد خاتمی و پس از فتنه 78 اتاق فکر اصلاحات که هدایت سیاست های دولت را بر عهده داشت به مانع بزرگی بر سر راه خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برخورد نمود که آن بسیج بود.
basij + بسیج
  برای مقابله با بسیج که نهادی برخاسته از بطن اجتماع بود به ناچار باید از اجتماع بهره برد و در این راستا اصلاحات با مشورت گرفتن از اربابان آنگلوساکسون خود به تاسیس NGO ها پرداخه و این نهاد غیر دولتی را مالامال از کمک های دولتی نمودند. بالاخره پیاده نظام اصلاحات شکل گرفت و سران این سازمانها در ایران، دبی و بعضی از کشورهای غربی توسط اربابان آنگلوساکسون اصلاحات آموزش نافرمانی مدنی و ایجاد بحران های اجتماعی دیدند. از جمله مهمترین این NGO ها که در فتنه 88 فعالیت زیادی داشتند 1.ستاد 88  2.سازمان رأی  3.کمیته پویش بود که فعالیت های آنها در فته از قرار ذیل بود:
قبل از انتخابات:
تشکیل کارناوال های سبز، تبلیغات پر هیاهو در ورزشگاه ها و مراکز تجمع، راهبندان سبز، فاحشه های سبز متحرک و سایر فعالیت های که بر مبنای جنگ روانی توسط سران اتاق فکر اصلاحات خصوصاً تاج زاده پایه ریزی شده بود. هجمه تبلیغاتی و روانی این اقدامات آنقدر تاثیرگذار بود که خیلی از مردم انقلابی را هم به این باور رسانده بود که اصلاحات در این انتخابات حائز اکثریت آرا می باشد و یاس بخشی از جامعه انقلابی و متدین را فرا گرفته بود. همچنین با توجه به اطمینان سران فتنه از شکست در انتخابات از طریق نظرسنجی های خود آنها پروژه نظرسازی و تقلب در انتخابات را کلید زدند و ملات آشوب و اغتشاش بعد از انتخابات را فراهم آوردند.
حین انتخابات:
در ابتدای شروع انتخابات اعضای این سه NGO که آموزشکامل کار با نرم افزار جاسوسی(sms center)مهدی هاشمی را با موفقیت طی کرده بودند با تمام آمادگی پشت کامپیوتر های خود قرار گرفتند که این بخش از فته به یاری خدا با اعلام عدم شمارش مرحله به مرحله نقش بر آب شد.
بعد از انتخابات:
این سازمان هایمردم نهاد از همان دقایق اول اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری 88 جرقه همهمه و آشوب را زده و شروع به لشکرکشی های خیابانی خصوصاً در شهر تهران کردند. پس از ممنوعیت اعتراض بدون مجوز و تبدیل پروژه اعتراض به اغتشاش و بی نظمی برای ارعاب سران نظام به منظور ابطال انتخابات آغاز شد که در این زمان نیز نقش اصلی هدایت و آموزش اقدامات مقابله با پلیس ضد شورش بر عهده لیدرها بوده و با استفاده از روش های جدید مقابله با جنگ شهری به مصاف با نیرو های امنیتی و پلیس برخاستن.
علاوه بر آن لیدرهای آموزش دیده با زیرکی تمام جوانان هیجانی را به صف اول اغتشاش می فرستادند و با شلوغ کردن یک منطقه و به آشوب کشیدن آن در زمان حضور نیروی های امنیتی و پلیس خود را به عقب کشانده و از محل حادثه می گریختند. فعالیت زیاد آنان در اجتماعات مجازی در سایت های اینترنتی فیس بوک و توئیتر و دروغ سازی در سایت های پر بازدید مثل بالاترین و ... و  تهیه فیلم و عکس و ارسال آنها به یوتیوب و سایت های خبری و نشر خبر یاقرار اغتشاش با ارسال به ایمیل گروپ های تشکیلشده از قبل نیز از جمله سلاح های جدید آنها بود که در فتنه 78 جایگاهی نداشت .
یکی از لیدر های این NGO ها در زمان انتخابات روزانه تا دو میلیون تومان از مهدی هاشمی به صورت مستقیم پول نقد دریافت می کردند. وظیفه وی جمع آوری ارازل و اوباش خیابانی یه قصد به آتش کشیدن سطل زباله های شهرداری، خسارت به مغازه ها و ماشین های مردم، آتش زدن اموال عمومی و دولتی و حمله به نیرو های امنیتی و پلیس بود.
اغتشاشات 88 + فته88 + bad boys + bad
آری NGO های اصلاحات همان لشکر لیبرال دمکراسی هستند که با سلاح مدرنیته و سلاح های مدرن خود در فضای سایبر به جنگ نرم علیه پایه های جمهوری اسلامی پرداخته و خواهان این بودند که بستر حکومت جهانی م ح م د (عج) را نابود کنند که با یاری خداوند و درایت رهبری معظم انقلاب(دامه عزة) و شعور مردم انقلابی این سرزمین خود نابود شدند و به زباله دان تاریخ پیوستند. 



موضوع مطلب :

یکشنبه 89 خرداد 16 :: 11:52 صبح

پیوندها
لوگو
یا صاحب الزمان رمز ظهور تو ترک گناه و یکدلی و دعای ماست. سلام مولای من، سلام معشوق عالمیان، سلام انتظار منتظران می خواهم از جور زمانه بگویم ، می خواهم بگویم و بنویسم از فسادی که جهان را چون پرده ای فراگرفته اما زمان فرصتی است اندک و انسان آدمی است ناتوان. پس ذره ای از درد دلم را به زبان می آورم تا بدانی چقدر دلگیر و خسته ام. آغاز نامه به جهانبان جهان و جهانیان خدای هر دو جهان: مولای من می دانی چند سال است انتظار می کشم. از وقتی سخن گفته ام و معنای سخن خود را فهمیده ام انتظارت را می کشم. بیا و این انتظار مرا پایان بده. 


              --------------------------------
     چه روز ها که یک به یک غروب شد نیامدی !

       چه اشک ها که در گلورسوب شد نیامدی!
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 20
  • بازدید دیروز: 24
  • کل بازدیدها: 252224
امکانات جانبی



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید