سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در فراق گل نرگس
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


یا صاحب الزمان رمز ظهور تو ترک گناه و یکدلی و دعای ماست. سلام مولای من، سلام معشوق عالمیان، سلام انتظار منتظران می خواهم از جور زمانه بگویم ، می خواهم بگویم و بنویسم از فسادی که جهان را چون پرده ای فراگرفته اما زمان فرصتی است اندک و انسان آدمی است ناتوان. پس ذره ای از درد دلم را به زبان می آورم تا بدانی چقدر دلگیر و خسته ام. آغاز نامه به جهانبان جهان و جهانیان خدای هر دو جهان: مولای من می دانی چند سال است انتظار می کشم. از وقتی سخن گفته ام و معنای سخن خود را فهمیده ام انتظارت را می کشم. بیا و این انتظار مرا پایان بده. -------------------------------- چه روز ها که یک به یک غروب شد نیامدی ! چه اشک ها که در گلورسوب شد نیامدی!

"پرورگارا لعنت فرست بر ابى سفیان و بر پسرش معاویه و پسرش یزید پلید.
بر همه آنان لعن ابدى فرست و این روز (یعنی عاشورا) روزى است که آل زیاد و آل مروان ، به واسطه قتل حسین علیه السلام شادمان بودند.
پروردگارا تو لعن و عذاب الیم آنان را چندین برابر گردان."
آنچه از نظر شما گذشت فرازهایی از زیارت عاشورا بود که سالهای سال بر سر زبانها بوده و خواهد بود.
آیا این ابن زیاد و مروان فقط همان ابن زیاد ملعون و مروان بن حکم خبیث اند که در مقطعی از تاریخ آمدند و رفتند؟ و آیا معاویه و یزید و ابن زیاد و شمر و حرمله فقط در عاشورای سال 61 هجری بودند و دیگر هیچ؟
نه هرگز چنین نیست..
یزیدیان و مروانیان در هر زمان و مکان وجود دارند همان طور که عاشورائیان در هر زمان و مکان هستند و "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" ...
اگر روزی آل زیاد و آل مروان به اسم دین ، دین را سر می بریدند و در روز قتل حسین علیه السلام که زنده کننده ی دین حق بود، هلهله می کردند و شاد و مسرور ، سوت و کف می زدند، امروز هم یزیدیان و مروانیان و ابن زیادهای زمان در همان روز یاد آباء و اجدادشان را زنده نموده و بار دیگر تاریخ را تکرار کردند  تا عاشورا بار دیگر حق و باطل را به انسان زیان دیده ی آخر الزمان نشان داده و چهره ها را آشکار ساخته و حجت را بر همگان تمام گرداند.
سالها لعن کرده ایم ابن زیاد و مروانیان را و امروز لعن می کنیم  توطئه گران اموی را که کمر بسته اند تا با صورتهای هزار چهره و دستهای آهنین مخمل پیچ شان ، اندک باقی مانده ی کوفیان را فریفته  و دین حق را که به سختی کمر راست کرده بر زمین بزنند.
به عروسکهای خیمه شب بازیشان می گوییم که آگاه باشند و فریب این نامردمان مردم نما را نخورند و به دامان ملت باز گردند و به عروسک گردانها هم می گوییم که این نسل، حسینیست و آماده است تا به اشاره ی رهبر و مقتدایش تفکر اموی را برای همیشه ی تاریخ از ریشه برکند و به کارگردانان، صحنه گردانان و گرگهایی که سالهاست در این حوالی زوزه کشان بر این خاک خون گرفته پوزه می سایند هشدار می دهیم "اگر بخواهند در برابر دین ما بایستند ، ما در برابر تمام دنیاشان خواهیم ایستاد" و "اگر بخواهند صلحی مانند صلح امام حسن علیه السلام را بر ما تحمیل کنند ،واقعه ی عاشورا را تکرار خواهیم کرد".
والسّلام.
****************
منبع:
www.Bandir.ir




موضوع مطلب : عاشورای 88, یزیدیان, ،واقعه عاشورا, Bandir

شنبه 88 دی 12 :: 11:48 صبح

پیوندها
لوگو
یا صاحب الزمان رمز ظهور تو ترک گناه و یکدلی و دعای ماست. سلام مولای من، سلام معشوق عالمیان، سلام انتظار منتظران می خواهم از جور زمانه بگویم ، می خواهم بگویم و بنویسم از فسادی که جهان را چون پرده ای فراگرفته اما زمان فرصتی است اندک و انسان آدمی است ناتوان. پس ذره ای از درد دلم را به زبان می آورم تا بدانی چقدر دلگیر و خسته ام. آغاز نامه به جهانبان جهان و جهانیان خدای هر دو جهان: مولای من می دانی چند سال است انتظار می کشم. از وقتی سخن گفته ام و معنای سخن خود را فهمیده ام انتظارت را می کشم. بیا و این انتظار مرا پایان بده. 


              --------------------------------
     چه روز ها که یک به یک غروب شد نیامدی !

       چه اشک ها که در گلورسوب شد نیامدی!
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 251960
امکانات جانبی



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید